Yrityssponsoriksi syksyn raikkaimpaan ulkoilmatapahtumaan!

Silakkasoutu on vuosittain järjestettävä rento ja liikunnallinen hyväntekeväisyystapahtuma. Yritykselle se tarjoaa loistavan mahdollisuuden viettää henkilöstön virkistyspäivää ja rakentaa samalla konkreettisesti yrityksen ympäristövastuuta.

Sivun lopusta löydät ilmoittautumisohjeet yrityksille.

Soutaen tai kävellen - elävän meriluonnon puolesta!

Silakkasoudussa soudetaan kirkkoveneillä Töölönlahdelta Kauppatorille. Vuonna 2023 soudun rinnalla järjestetään maakrapujen oma Silakkapatikka, jossa n. 5 kilometrin matka taitetaan jalan rantoja pitkin. Yritys voi siis kerätä sopivan porukan ja osallistua vaikka molempiin. Mukaan voi kutsua omaa henkilökuntaa, asiakkaita, perheenjäseniä tai muita sidosryhmien edustajia! 

Kirkkoveneeseen mahtuu 14 soutajaa ja perämies, jonka rotarit tarvittaessa järjestävät. Kävelyreitin ja itämeriaiheisen rastiradan rantoja pitkin voi taittaa yhdessä isossa tai parissa pienemmässä porukassa oppaan johdolla. Firman logot ja värit näkyviin!

Tapahtumasta kertyneet varat lahjoitetaan Baltic Sea Action Groupin toimintaan vedenalaisen luontokadon pysäyttämiseksi.

Positiivista näkyvyyttä brändillesi

Sponsoriyritysten logot ovat esillä Yhteistyökumppanit 2023 -sivustolla sekä Silakkaseminaarin esitysmateriaaleissa. Sponsorit esitellään Silakkasoudun somekanavissa (Facebook, Instagram) ja mainitaan mm. lehdistötiedotteissa.

Tapahtuma näkyy ja kuuluu omien kanavien lisäksi Stadin Silakkamarkkinoiden ja BSAG:n kanavissa. Joukkueet kuvataan lähdössä ja tapahtuman valokuvaajan otokset ovat vapaasti sponsoreiden hyödynnettävissä.

Näin yritys voi tulla mukaan

Yrityksesi voi tuoda panoksensa Itämeren pelastamiseen Silakkasoudun ja/tai Silakkapatikan avulla seuraavasti: 

  • 2500 € Osallistuminen Silakkasoutuun ja/tai Silakkapatikkaan Helsingissä. 
    • Logo näkyvissä tapahtumaviestinnässä. 
    • Joukkue: 15 soutajaa tai kävelijää (sis. perämiehen). Rotarit järjestävät veneen ja tarvittaessa perämiehen. 
      (Lisäosallistujat +80 €/hlö.)
    • Yrityksen osallistujat voivat myös jakautua soutajiin ja kävelijöihin, yksittäiset soutajat sijoitetaan yhteisveneisiin.
    • Hintaan sisältyy kaikille aamukahvit ja silakkalounas sekä seminaari Itämeren tilanteesta huippuasiantuntijoiden johdolla.
  • 250 € - 1000 € Tuki Itämeren hyväksi. Yrityksen logo näkyvissä tapahtumaviestinnässä, mutta ei osallistujia tapahtumaan. 

Kysyttävää? Laita rohkeasti viestiä osoitteeseen: silakkasoutu@gmail.com

Become a sponsor

Rowing for Herring event is a fun way to engage your team or organization in a healthy and refereshing activity. It is also a concrete way to demonstrate corporate social responsibility.

Row or walk to support underwater biodiversity

Participants will row boats or walk a guided route from Töölö Bay to the market square. Gather your team now and sign up for the event to do good for the Baltic Sea! Feel free to gear up in team outfits!

There is space for 14 rowers and 1 coxswain in one boat. If needed, Rotarians can provide the team with a coxswain. The walking route is approximately 5 km, guided, and includes information points related to the Baltic Sea. 

In 2023, proceeds from the 2023 Rowing for Baltic Herring event will be donated to the Baltic Sea Action Group's work to protect the Baltic Sea's underwater biodiversity. 

Positive visibility for your brand

The logos of the sponsoring organizations will be visible on the page of sponsors as well as on the seminar materials of the Herring Seminar. Sponsor organizations will be presented also on event social media (Facebook, Instagram) and mentioned on press releases.

Rowing for Herring event will be also visible on the channels of Helsinki Baltic Herring Market and BSAG. The teams will be photographed at the start and the photos will be freely available for sponsors to use.

Sponsorship options

  • 2500 € Participation in rowing and/or walking event in Helsinki
    • Sponsor logo used in event communications.
    • Team: 15 rowers or walkers (incl. coxswain). The boat will be organized by Rotarians, coxswain also if needed. 
      Extra team members 80 €/person.
    • Participants can be divided into rowers and walkers, individual rowers are then placed in shared boats.
    • The participation fee includes breakfast, lunch and an interesting seminar with top experts on the state of the Baltic Sea.

  • 250–1000 € Support for the Baltic Sea
    • Sponsor logo used in event communications, but no participants in the event.

Should you have any questions, don't hesitate to contact us by email: silakkasoutu@gmail.com

Ilmoittaudu yhteistyökumppaniksi tai ilmoita tiimisi soutuun tai patikkaan täyttämällä tämä lomake 18.9.2023 mennessä. Jos toivot, että lähetämme laskun yrityksellesi, täytäthän laskutustiedot lomakkeelle. 

Jos ilmoittaudutte soutuun, täytäthän lisäksi osallistujalistan ja lähetät sen sähköpostitse. Ohjeet sivun alla!

Become a sponsor or register your team by filling the form. If you wish to receive an invoice, please fill in your billing address and relevant information. 

When signing up for the rowing/walking event, please also send us a list of your crew members. Instructions at the bottom of the page!

Tukimuotomme / Our contribution:
Lista soutajista/kävelijöistä / Crew members

Ryhmän ilmoittaminen

Kun organisaatiosi osallistuu soutuun tai patikkaan, pyydämme ilmoittamaan osallistujien tiedot sähköpostitse. Näin se käy:

Group registration

If your organisation participates in the rowing or walking event, please send the information on your team via email:

Thank you! Kiitos!